FAQ
Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, aby rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości związane z produktami Kuranda.
Formuła na włosy, skórę i paznokcie Kuranda
Oferujemy możliwość dołączenia do społeczności, która poprawia twoje zdrowie i samopoczucie dzięki suplementom diety … ale nie tylko!
Poprzez nasze kapsułki, naszą stronę internetową, nasze biuletyny i nasze sieci społecznościowe będziemy Ci towarzyszyć każdego dnia na trudnej, ale tak satysfakcjonującej drodze do dobrego samopoczucia.
Dbanie o Ciebie to nasza misja! Gdy tylko zostaniesz członkiem, otrzymasz wieczny pojemnik na kapsułki i pierwszy zestaw 30 kapsułek na cały miesiąc. Następnie zajmiemy się wszystkim i prześlemy Ci wkłady w opakowaniach nadających się do recyklingu i wielokrotnego użytku, aby zmniejszyć zużycie plastiku i zminimalizować ślad węglowy.
Nasze produkty i opakowania
Nasze kapsułki są produkowane przez jednego z naszych dostawców partnerskich zlokalizowanego na południu Polski (Częstochowa).
Surowce zostały dobrane z największą starannością i pochodzą z najlepszych źródeł na świecie.
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana tylko i wyłącznie online e-przelewem, kartą lub BLIKiem.
Co mam zrobić, jeśli wybrałem(am) płatność online, a nie dokonałem(am) wpłaty?
Zamówienia nieopłacone zostaną automatycznie anulowane. W takim przypadku proszę złożyć nowe zamówienie.
Jakie są koszty i czas dostawy paczki?
Dostawa jest darmowa. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-2 dni roboczych.
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Nie, niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.
Zwroty
Reklamacje
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres: Green Logistics Polska Łubińska 14, 05-532 Łubna.
Koszt zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres: Green Logistics Polska Łubińska 14, 05-532 Łubna. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu lub faktury. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@ilonakuranda.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres sklep@ilonakuranda.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również drogą elektroniczną na adres e-mail. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.