FAQ

Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, aby rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości związane z produktami Kuranda.

Produkty
Formuła na włosy, skórę i paznokcie Kuranda

Oferujemy możliwość dołączenia do społeczności, która poprawia twoje zdrowie i samopoczucie dzięki suplementom diety … ale nie tylko!

Poprzez nasze kapsułki, naszą stronę internetową, nasze biuletyny i nasze sieci społecznościowe będziemy Ci towarzyszyć każdego dnia na trudnej, ale tak satysfakcjonującej drodze do dobrego samopoczucia.

Dbanie o Ciebie to nasza misja! Gdy tylko zostaniesz członkiem, otrzymasz wieczny pojemnik na kapsułki i pierwszy zestaw 30 kapsułek na cały miesiąc. Następnie zajmiemy się wszystkim i prześlemy Ci wkłady w opakowaniach nadających się do recyklingu i wielokrotnego użytku, aby zmniejszyć zużycie plastiku i zminimalizować ślad węglowy.

Nasze produkty i opakowania

Nasze kapsułki są produkowane przez jednego z naszych dostawców partnerskich zlokalizowanego na południu Polski (Częstochowa).

Surowce zostały dobrane z największą starannością i pochodzą z najlepszych źródeł na świecie.

Płatność
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana tylko i wyłącznie online e-przelewem, kartą lub BLIKiem.

Co mam zrobić, jeśli wybrałem(am) płatność online, a nie dokonałem(am) wpłaty?

Zamówienia nieopłacone zostaną automatycznie anulowane. W takim przypadku proszę złożyć nowe zamówienie.

Dostawa
Jakie są koszty i czas dostawy paczki?

Dostawa jest darmowa. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-2 dni roboczych.

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?

Nie, niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów.

Zwroty
Reklamacje

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Produkt powinien być oryginalnie zapakowany, nie otwierany, ani zużyty.

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym formularzem zwrotu na adres: Green Logistics Polska Łubińska 14, 05-532 Łubna.

Koszt zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną.

W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie produktu na adres: Green Logistics Polska Łubińska 14, 05-532 Łubna. Do odsyłanego produktu Klient proszony jest o dołączenie paragonu lub faktury. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (dostępnego w regulaminie sklepu) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@ilonakuranda.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres sklep@ilonakuranda.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również drogą elektroniczną na adres e-mail. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta.

TWÓJ KOSZYK
  • Brak produktów w koszyku.
0